وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

راهکارهای اشتغال دانشجویان دکتری در وزارت کار

معاونت کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلسه ای فوری برای بررسی راهکارهای پویش اشتغال دکتری غیرپزشکی تشکیل داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته گذشته پویش دکتری در اعتراض به بحران بیکاری قشر دکتری غیر پزشکی ۳ روز پیاپی روبروی مجلس تجمع برگزار کرد.

عیسی منصوری معاون کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در روز دوم تحصن در جمع تحصن کنندگان حضور یافت و مقرر شد جلسه ای فوری برای بررسی راهکارهای پویش دکتری هماهنگ شود از همین رو اولین جلسه، روز گذشته با حضور گروهی از اعضای پویش دکتری در وزارتخانه مذکور با حضور معاون کارآفرینی و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل دفتر سیاست گذاری اشتغال تشکیل و برخی چالش ها و راهکارهای این پویش مطرح شد.

برخی راهکارهایی که گروه ده نفره پویش عنوان کردند در خصوص اصلاح و نظارت دقیق‌تر بر استخدامی ها و لزوم استفاده از نیروی متخصص دکتری در سازمان ها و نهادها و همچنین شرکت های دولتی و خصوصی بعنوان پژوهشگر در حوزه های مربوطه و بخشی دیگر از راهکارها مرتبط با فراهم سازی منابع لازم برای کارآفرینی بود.

منوی موبایل