وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

تکیه گاه رتبه های برتر برای موفقیت در آزمون دکتری چیست؟‎

تکیه‌ام بر چیست؟

آیا تا کنون به این نکته توجه کرده‌اید که بر چه پایه و اساسی به سمت موفقیت در آزمون دکتری حرکت می‌کنید؟

چه چیزی به شما قوت قلب و شوق رسیدن به هدفتان را می‌بخشد؟ آیا تکیه‌گاه و پشتوانه‌ی خود را مورد ارزیابی و سنجش قرار داده‌اید؟


تکیه‌گاه نقش مهم و کلیدی در رسیدن به هدف مورد نظر دارد. فردی که تکیه‌گاه محکمی دارد از ثبات و آرامش خاطر بیش‌تری برخوردار است و فردی که تکیه‌گاه مناسبی نداشته باشد سرگردان خواهد بود.


بدین منظور تکیه بر یک تکیه‌گاه و برنامه‌ی اصولی، رسیدن به موفقیت و پیمودن مسیر را آسان‌تر می‌کند. برنامه‌ ریزی و مشاوره بنیاد ساما بهترین و مطمئن‌ترین برنامه برای شروع است. همراه بودن با این برنامه باعث می‌شود به‌خوبی برنامه‌ی مطالعاتی خود را برای موفقیت در آزمون دکتری کنترل کنید.


برای ایجاد انگیزه لازم است تا تکیه گاه خوبی انتخاب کنید!


این کار سبب فراهم شدن فرصتی است تا بتوانید نقاط ضعف خود را بهبود بخشید. برنامه ریزی بنیاد ساما ویژگی‌های زیادی دارد که به ثمر نشستن تک تک آن‌ها به این بستگی دارد که چگونه بر آن تکیه می‌کنید و تا پایان مسیر با آن همراه می‌شوید و تا به ثمر نشستن هدفتان همگام با این برنامه حرکت می‌کنید و از آن جدا نمی‌شوید.

 

منوی موبایل