وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 1397

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 1397

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز دفترچه انتخاب رشته دکتری 97 را منتشرکرد.در این دفترچه جدید برخی کدرشته محل ها تغییر کرده و به برخی رشته ها،کد رشته جدید تعلق گرفته است.

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 1397

 

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته حداکثر ۴۰ کدرشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود هستند.هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۴۶ هزار تومان می باشد که داوطلبان می توانند از طریق سامانه انتخاب رشته پرداخت کنند. 

پس از انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی اعلام خواهد شد.دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی و انتخاب محلهای مصاحبه مورد نظر خود را، با واریز وجه مصاحبه به مبلغ ۸۰۰ هزار ریال اعلام کنند.

اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص زمان انتخاب رشته آزمون دکتری

با بررسی کارنامه اولیه و نهایی داوطلبان آزمون دکتری سالهای گذشته نکات زیر قابل توجه است.ترتیب اولویت ها تنها مشخص کننده نظر شما در مورد انتخاب هایتان است و تاثیری بر قبولی شما نخواهد داشت.در واقع  ابتدا بالاترین اولویت شما، بررسی می شود.

اگر رتبه و تراز شما نسبت به دیگر داوطلبان به گونه ای بود که امکان قبولی در آن واحد را داشته باشید شما را به عنوان پذیرفته شده در نخستین کد محل تان معرفی می کند.اگر نمره لازم را برای این کد محل کسب نکرده باشید به سراغ کدمحل بعدی انتخابی شما می رود.

منوی موبایل