وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

نحوه ارائه پروژه به دانشجویان دکتری بازنگری می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طی ۴ سال گذشته ۷۰ درصد ظرفیت سلف های دانشجویی این دانشگاه افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در گردهمایی اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طی سال هایی که در این دانشگاه مسئولیت داشتیم با کمک اساتید به موفقیت‌هایی دست یافتیم اما باید این روند توسعه یابد.

وی با اشاره به تدوین و اجرای برنامه راهبردی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: قرار گرفتن دانشگاه در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان و تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم از برنامه های اصلی این دانشگاه به شمار می رود.

دکتر معتمدی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم به دانشگاه نسل سوم تبدیل شویم، قادر خواهیم بود تا در چرخه اقتصادی کشور و تربیت دانشجویان مهارت آفرین موثر باشیم.

دکتر معتمدی عنوان کرد: در نظر داریم تا در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت‌های این دانشگاه نحوه ارائه پروژه به دانشجویان دوره دکتری را بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر موضوع اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر نیز جدی شده است، گفت: بنابراین جهت گیری دانشگاه‌ها باید به نحوی صورت گیرد که به موضوع اشتغال توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: کاربردی سازی علم و پژوهش در دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا میزان قراردادهای صنعتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۲.۵ برابر رشد یافته است.

معتمدی تاکید کرد: میزان اعطای مجوز به فعالیت های دانشجویی در این دانشگاه ۲.۵ برابر در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی رشد یافته است.

وی گفت: طی سال های اخیر به تمامی گرایش های مختلف مجوز فعالیت دانشجویی اعطا شده است و در عین حال تنش ها نیز در این دانشگاه کاهش یافته است.

منوی موبایل