وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اول دی ماه

جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده پیشنهاد حوزه دانشجویی و فرهنگی در مورد معادل سازی دوره های آموزشی فرهنگی معرفت رضوی با یکی از دروس معارف بود که با توجه به برنامه زمانبندی و آزمون درس به تصویب اعضا رسید.

وی با بیان اینکه شیوه نامه پذیرش دانشجو در واحد لبنان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، خاطر نشان کرد: موضوع پذیرش دانشجو در واحد لبنان با توجه به شرایط پذیرش بدون آزمون و آیین نامه های موجود به تصویب رسید.

دکتر رهایی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد آزمون جامع دوره دکتری در نیمه اول دی ماه 1397 برگزار شود، اظهار داشت: این موضوع با توجه به تأخیر در ارائه منابع به دانشجویان و در جهت امکان آمادگی بیشتر آنها صورت گرفت و این آزمون با نظارت استانی برگزار می شود.

منوی موبایل