وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

زمان ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۷ اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: ثبت‌نام براي شركت در آزمون ورودی دوره دکتری  (جهت کسب اطلاع از شرایط آزمون دکتری 97 کلیک کنید ) فقط بصورت اينترنتي از روز چهار‌شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۱ آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۷ پايان مي‌پذيرد.کلیه متقاضیان بایستی در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند..

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ از روز چهارشنبه اول آذرماه ۹۶ آغاز می شود و تا ۷ آذرماه ادامه دارد.

نکته :اطلاعیه تکمیلی اين سازمان درخصوص ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانیhttp://sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ (برای دریافت اطلاع از اعلام زمان برگزاری آزمون های تمام مقاطع 97 کلیک کنید) روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می گردد.

منوی موبایل