وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

افزایش فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از در سال آینده فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری افزایش می یابد گفت: با توجه به رشد ۶ درصدی ردیف بورسیه ها در سال آینده، تعداد دانشجویانی که بتوانند از فرصت مطالعاتی استفاده کنند،‌ افزایش می یابد. (جهت کسب اطلاع از معرفی دانشگاه هایی که بیشترین مقصد فرصت مطالعاتی را دارند کلیک کنید)
دکتر مجتبی صدیقی ،‌ با اعلام این مطلب به مهم‌ترین اولویت‌های صندوق رفاه دانشجویان برای سال آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش ۲۰ درصدی بودجه ۹۷ و افزایش درآمدهای اختصاصی این صندوق، قرار است برای سال آینده ارتقاء سطح آشپزخانه‌ها و کیفیت غذا، ارتقاء سطح خوابگاه‌های دانشجویی و مشارکت در ساخت خوابگاه‌های جدید از طریق پرداخت سود تسهیلات بانکی،‌ ساخت اتاق‌های تندرستی در خوابگاه‌ها و افزایش پوشش وام‌های دانشجویی مهم‌ترین اولویت‌های صندوق رفاه دانشجویان در حوزه رفاهی و دانشجویی باشد.
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش ۶ درصدی فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری در سال آینده خبر داد.
وی گفت: با توجه به اینکه ردیف بورس دانشجویان دکتری در سال ۹۷ حدود ۶ درصد رشد داشته است و بر این اساس فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری برای سال ۹۷ افزایش خواهد یافت. در واقع اولویت سازمان امور دانشجویان، افزایش کمی دانشجویان دوره دکتری در داخل و خارج از کشور برای استفاده از فرصت مطالعاتی است.( برای اطلاع از اولویتهای دانشگاه آزاد اعزام دانشجو و ایجاد فرصت مطالعاتی کلیک کنید)
رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین خاطر نشان کرد: براساس برنامه موجود، دانشجویان دوره دکتری به مدت ۶ تا ۹ ماه می‌توانند از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور استفاده کنند.

منوی موبایل