وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

انتخاب و تغییر اولویت در رشته های جدید آزمون دکتری 98

اعلام نتایج کنکور سراسری 98
به گزارش بنیاد آموزشی و پژوهشی ساما و پيرو اطلاعيه مورخ 98/03/13 درخصوص پذيرش دانشجو توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در رشته‌هاي جديد آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1398، به اطلاع مي‌رساند باتوجه به تاييد پذيرش دانشجو در كدرشته‌ محل‌هاي جديد توسط دفتر گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، بعد از چاپ دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و ضيق وقت براي فعال كردن انتخاب رشته، اين سازمان وضعيت علمي داوطلبان واجد شرايط را بررسي و افرادي كه حدنصاب نمره علمي لازم را دارا بودند، به منظور شركت در مصاحبه و انجام مراحل ارزيابي تخصصي به دانشگاهها و موسسات ذيربط معرفي نمود و به كليه داوطلبان به طريق مقتضي اطلاع رساني گرديد. 
با توجه به اينكه اين داوطلبان لازم است در صورتي كه در مرحله مصاحبه رشته‌هاي مربوط شركت نموده‌اند شته‌محل و يا كدرشته‌محلهاي مربوط را در فرم انتخاب رشته و در اولويت مورد دلخواه درج نمايند از آنها، دعوت مي‌نمايد تا از طريق لينكي كه در سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org  در تاريخ 98/05/01 منحصراً براي آنان فعال خواهد شد حداكثر تا تاريخ 98/05/05 نسبت به درج آنها در فرم انتخاب رشته اقدام كنند.

مهلت انتخاب رشته : زمان شروع انتخاب رشته از روز سه شنبه 1 مرداد 1398 لغایت روز ‌شنبه 5 مرداد 1398 می باشد

ویرایش اطلاعات انتخاب رشته : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.

توجه ویژه : 
****به 
داوطلبان توصيه مي‌شود به تغييرات احتمالي كه در قالب اطلاعيه‌ بعد از انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته از طريق سايت اين سازمان اطلاع رساني مي‌شود توجه نموده و در اين راستا اقدامات لازم را انجام دهند. (ملاك عمل پذيرش دانشجو در آزمون، براساس آخرين تغييراتي است كه بصورت اطلاعيه و يا اطلاعيه‌هاي رسمي از طريق سايت اين سازمان و هفته‌نامه پيك سنجش تا پايان مهلت انتخاب رشته منتشر مي‌گردد. عدم اطلاع از اطلاعيه‌هاي اعلام شده هيچ‌گونه حقي براي داوطلبان ايجاد نمي‌كند).

  • داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته ضرورت دارد به اطلاعیه و یا اطلاعیه های این سازمان درخصوص اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دقت لازم را داشته باشند
  • در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.
  • تانتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم  رسيد انتخاب رشته که کدي 15 رقمی است دریافت نمایید.

منوی موبایل