وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

نتایج اولیه آزمون استخدامی

به گزارش ایسنا، داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی داشته باشند.
 
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از معرفی‌شدن ۱۰ هزار و ۲۲۷ نفر به دستگاه‌های اجرایی برای بررسی مدارک خبر داد.
 
سید عزیز آشنا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که ۱۰ هزار و ۲۲۷ نفر برای بررسی مدارک دعوت می‌شوند گفت: معرفی شدگان چند برابر ظرفیت باید به دستگاه اجرایی مورد نظر مراجعه کنند تا مدارکشان بررسی شود.
 
وی افزود: از آن‌جایی که بالاترین نمره در هر شغل-محل مبنا قرار می‌گیرد و افراد باید حداقل ۵۰ درصد نمره مربوط به کسی که بالاترین نمره را آورده، کسب کرده باشند ممکن است تعداد نفراتی که معرفی می‌شوند به سه برابر ظرفیت نرسد. به این دلیل که تعداد افرادی که توانستند به حد نصاب برسند کمتر از سه برابر ظرفیت بوده است، معرفی شدگان برای بررسی مدارک در این مرحله هم کمتر از سه برابر کل افرادی هستند که می‌خواهند در نهایت استخدام شوند.
 
آشنا با اشاره به این که داوطلبان در برخی از شغل - رشته‌ها به اندازه سه برابر نبوده‌اند، گفت: برخی از افرادی که در حال حاضر معرفی شده‌اند ممکن است مدارکشان هنگام بررسی رد شود و نتوانند در فرآیند مصاحبه شرکت کنند. اگر مدارک این افراد تکمیل شود می‌توانند در فرآیند مصاحبه شرکت کنند.
 
وی در پایان درباره فرآیند بررسی مدارک خاطرنشان کرد: مدارکی که داوطلبان آپلود کردند کپی است و باید هنگام بررسی مدارک اصل مدارک همراه داوطلبان باشد. حدود ۲۳۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند و لزومی وجود نداشت که مدارک همه آن‌ها بررسی شود چرا که مشخص نبود آیا جزو معرفی‌شدگان خواهند بود یا نه در نتیجه باید مدارک آن‌ها پیش از انجام مصاحبه بررسی شود.
 
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در نشست خبری برگزاری این آزمون اعلام کرده بود ۴۴۶۴ نفر در این آزمون پذیرفته می‌شوند که از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدام خواهند شد.
 
ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۷ اسفند ماه، در ۱۲ حوزه از شهر تهران و در در بیش از ۲۰۰ شعبه در سایر نقاط کشور برگزار شد.
 
به گفته مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی تعداد ثبت‌نام کنندگان در این آزمون ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر بوده است.
 
مهندس آشنا در نشست خبری برگزاری این آزمون، درباره پذیرش افراد گفته بود: در پذیرش، افرادی که با چند برابر ظرفیت قبول می‌شوند و برای مصاحبه دعوت می‌شوند فرض بر این است که در هر شغلی کسی که ۵۰ درصد بالاترین امتیاز مکتسبه را کسب کرده باشد برای مرحله چند برابر ظرفیت انتخاب می‌شود. تاریخ‌های مصاحبه از طریق پروفایل، سایت و اطلاع‌رسانی‌های عمومی که انجام می‌دهیم به اطلاع خواهد رسید. نتایج مصاحبه‌ها به سامانه آزمون باز می‌گردد. در سامانه با اعمال ۷۰ درصد نمره کتبی و سی درصد نمره مصاحبه این‌ها را بررسی می‌کنند و مشخص می‌شود چه افرادی قبول شده‌اند.

منوی موبایل