وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

ثبت‌نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد 98

به گزارش ایرنا، ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دکتری تخصصی سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
داوطلبان با مراجعه با سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به انتخاب رشته محل های درخواستی اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره دکتری تخصصی شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز بر اساس حداقل معدل ۱۷ برای رشته های دامپزشکی، ۱۸.۵ برای رشته های علوم انسانی و ۱۷.۵ برای سایر رشته ها به همراه رعایت سایر شرایط مندرج در شیوه نامه اجرایی بر اساس معدل و رتبه بندی و متناسب با ظرفیت برای هر یک از رشته،محل های انتخابی گزینش و برای مصاحبه علمی به گروه های تخصصی مربوط معرفی می شوند.
از سوی دیگر دارا بودن حداقل نمره پایان نامه ۱۸.۵ یکی دیگر از شرایط نام برده شده در کنکور تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد است.

منوی موبایل