وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 98

کارت‌ شرکت در آزمون‌ ورودی دوره دکتری ۹۸ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانیسازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

تمامی داوطلبان‌ باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

 

برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره ۲ اطلاعیه سازمان سنجش است و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید براساس توضیحات بند د اقدام کرده و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ یکی از روزهای چهارشنبه اول اسفند و یا پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.


www.iransama.org

منوی موبایل