وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

بورسیه دکتری در کشور مجارستان

به گزارش روز یکشنبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این بورس بر اساس مذاکرات مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم و بنیاد بورس دولت مجارستان اعطا می شود.
بر این اساس، با اعطای تعدادی بورس در مقطع دکتری برای رشته های تحصیلی مختلف سال 2020-2019 موافقت شده است.
ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت از طریق سامانه ttps://apply.stipendiumhungaricum.hu انجام می شود.
متقاضیان دریافت بورس لازم است از طریق سامانه اطلاع رسانی اداره کل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir نسبت به ثبت نام در سامانه جامع دانشجویی (سجاد) تا 25 دی ماه جاری اقدام کنند.
انتخاب متقاضیان برتر بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.
بر اساس سیاست های دو وزارتخانه علوم و بهداشت و بر اساس ماده 35 معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی، این بورس شامل متقاضیان دیپلم نمی شود.بر اساس این بورس، در سال جدید تحصیلی میلادی، امکان درخواست مرخصی حتی برای (یک یا دو ترم) وجود نخواهد داشت.

www.iransama.org

منوی موبایل