وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون زبان انگلیسی TOLIMO

 

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره تاریخ‌ و نحوه‌ پرینت کارت‌ صد و بیست‌ویکمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2017)

به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو می‌رساند:

صد و بیست و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو ( برای اطلاع از آزمون زبان تولیمو در مصاحبه دکترا کلیک کنید)، صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۸/۲۵ صرفا در شهر تهران برگزار خواهد شد. برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۹۶/۰۸/۲۳ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

تذکر:هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش نموده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

منوی موبایل