وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

۵۱ هزار نفر در کنکور دکتری ۹۸ ثبت نام کردند.

مشاور سازمان سنجش در گفتگو با گفت: آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه سوم اسفند برگزار می گردد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ از ۶ آذر ۹۷ آغاز شده است و در روز دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ پایان می‌پذیرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.
توکلی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز یکشنبه ۱۱ آذرماه تعداد ۵۱ هزار و ۱۳۸ نفر در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده اند و ۱۲ آذر آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی رشته ها، ضرایب دروس و گرایش ها در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.
وی گفت: پذیرش دانشجو در ۲۴۵ کد رشته امتحانی این دوره از آزمون دکتری شامل ، ۶۲ کد رشته در گروه علوم انسانی، ۴۶ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته در گروه فنی مهندسی، ۳۵ کد رشته در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کد رشته در گروه هنر، ۲۶ کد رشته در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته در گروه زبان های خارجی انجام می گیرد.
www.iransama.org

منوی موبایل