وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاريخ ثبت ‌نام آزمون دکتری 98

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1398 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز سه‌شنبه مورخ 97/09/06 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 97/09/12 پايان مي‌پذيرد.
ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز سه‌شنبه مورخ 97/09/06 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 97/09/12 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند. آزمون مذكور در روز جمعه مورخ 97/12/03 برگزار خواهد شد.
لازم به توضيح است اطلاعيه تكميلي اين سازمان درخصوص ثبت‌نام اين آزمون در روز شنبه مورخ 97/09/03 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منوی موبایل