وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

تسهیلات به دانشجویان دکتری غیرشاغل

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ایجاد سامانه ای برای تشخیص دانشجویان دکتری شاغل از غیرشاغل خبر داد و گفت: با تشخیص این موضوع، دانشجویان غیرشاغل تسهیلات بیشتری دریافت می کنند.

ذوالفقار یزدان مهر در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش تسهیلات دانشجویان دکتری گفت: وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ویژه دانشجویان دکتری غیر شاغل است این درحالی است که برخی از دانشجویان دکتری که وام دریافت می کنند، بعدا مشخص می شود که شاغل هستند. مسئولیت معرفی این دانشجویان با دانشگاه است چون باید دانشجوی غیر شاغل برای دریافت وام معرفی شود.

وی ادامه داد: با معاونت برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی جلساتی داشته ایم و قرار است تفاهمی با سازمان تامین اجتماعی صورت گیرد و براین اساس سامانه ای تعریف شود تا دانشجوی شاغل و غیرشاغل مشخص شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: دراین سامانه مشخص می شود دانشجو شاغل است یا خیر یعنی برای وی، بیمه احتساب می شود یا خیر.

وی افزود: وقتی دانشجویان دکتری شاغل و غیرشاغل مشخص شوند، صندوق رفاه می تواند تسهیلات بیشتر و متناسب با نیاز دانشجویان به آنها ارائه دهد.

منوی موبایل