وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اعتراض داوطلبان به نتیجه نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

تعدادی از داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی طی تماس با ایسنا، نسبت به نتیجه نهایی دوره بدون آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر توضیحات این داوطلبان، علی رغم تجانس رشته تحصیلی مقطع ارشد با رشته منتخبشان در مقطع دکتری، هنگام مشاهده نتیجه پذیرفته‌شدگان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی( ویژه استعدادهای درخشان)، با پیامی مبنی بر عدم تجانس مدرک کارشناسی ارشد با دکتری روبه‌رو شده‌اند.

این درحالی است که بنابرگفته این داوطلبان، حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه با داوطلبان شرکت در دوره‌های بدون آزمون دکتری، مستلزم تایید صحت مشخصات فردی و تحصیلی اعلام شده توسط داوطلبان است و داوطلبانی که نتیجه درخواستشان در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شده، در جلسه مصاحبه حضور داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، آمار دقیقی از تعداد افرادی که نسبت به دریافت پیام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مبنی بر “عدم تجانس مدرک ارشد با دکتری” اعتراض دارند در دسترس نیست، اما به گفته تعدادی از این داوطلبان، از زمان اعلام نتایج یعنی یکشنبه ۱۵ مهرماه تا امروز، ده‌ها نفر در اعتراض به نتیجه مشاهده شده، به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده‌اند.

تا این لحظه پیگیری‌های خبرنگار ایسنا برای برقراری ارتباط با مسئولان ذی ربط در دانشگاه آزاد، به نتیجه نرسیده است.

منبع ایسنا

منوی موبایل