وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

آغاز ثبت نام جشنواره دانشجویان نمونه

ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از امروز سه شنبه ۱۰ مهر آغاز شده و تا ۲۴ مهر ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.
 
به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از امروز ۱۰ مهر ۹۷ آغاز می شود. تمام دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت  نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.
 
جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۹۶، ۴ هزار و ۳۵۲ درخواست در مرحله اولیه ثبت نام داشته که از این بین ۱ هزار و ۴۳۹ درخواست ثبت نهایی شده و جمعا ۲۲۰ نفر در مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند.
 
از تعداد مذکور، ۹۲ نفر آن مربوط به دانشجویان وزارت علوم و ۱۲۸ نفر دانشجویان وزارت بهداشت بودند که در نهایت ۴۰ نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری در اسفند ماه سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
ثبت نام جشنواره سال ۹۷ که بیست و هفتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است براساس زمان بندی های پیش بینی شده از امروز سه شنبه ۱۰ مهرماه آغاز و تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد.
 
همانند سال های گذشته تمام مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد و فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.
 
نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب های آن کسب کرده اند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می گیرند.
 
آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کرده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند. جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام می شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می شوند. یکی از شروط پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جشنواره دانشجوی نمونه کسب نمره لازم آزمون زبان است.

منوی موبایل