وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

بسته کامل شیوه نگارش مقالات علمی- دانشگاهی (شامل مقالات ISI ، علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی)

 

الف- پذیرش و چاپ مقالات شما در ژورنالهای مورد تایید وزارت علوم:

طبق قرارداد تکمیل شده با بیش از 319 ژورنال در بیش از 158رشته و گرایش در فرصت کوتاه باقیمانده، امکان پذیرش و چاپ مقالات شما (که بالاترین امتیاز را در مصاحبه دکتری نصیب شما خواهد نمود) در ژورنالهای مورد تایید وزارت علوم فراهم شده است.

جهت بهره مندی از این سرویس و کسب اطلاعات تکمیلی لطفا چکیده مقاله تان ، تلفن همراه تان و رشته و گرایش تان را به ایمیل واحد تحقیق و توسعه ساما (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) ارسال فرمائید.

 

ب- تبدیل پایان نامه و سایر کارهای تحقیقاتی شما به کتاب:

کاربردی کردن تحقیقات با ارزش دانش آموختگان که در قالب پایان نامه و سایر طرح های تحقیقاتی در کتابخانه های دانشگاه بدون استفاده مانده اند،تسهیل و افزایش شانس قبولی شما برای کسب امتیاز مربوط به تالیف در مصاحبه های شغلی ، تحصیلی (آزمون دکتری ، هئیت علمی و ... ) از مزایای اولیه تبدیل پایان نامه به کتاب می باشد.

جهت بهره مندی از این سرویس لطفا فصل اول پایان نامه یا طرح تحقیقاتی تان را به همراه تلفن همراه  و رشته و گرایش تان  به ایمیل واحد تحقیق و توسعه ساما (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید) ارسال فرمائید.

همچنین توجه فرمائید که طبق قرارداد تکمیل شده با بیش از 319 ژورنال در بیش از 158رشته و گرایش، در فرصت کوتاه باقیمانده، امکان پذیرش و چاپ مقالات شما (که بالاترین امتیاز را در مصاحبه دکتری نصیب شما خواهد نمود) فراهم شده است

ج- دریافت بسته شیوه نگارش مقالات دانشگاهی:

مقالات علمی- پژوهشی ، علمی- ترویجی وISI یکی از معیارهای اصلی سنجش میزان توانایی علمی افراد در رده های تحصیلات تکمیلی می باشد . به همین منظور در این بسته کامل آموزشی ، شیوه نگارش چنین مقالاتی بصورت گام به گام و کامل شرح داده خواهد شد.

این بسته آموزشی در بنیاد ساما تهیه شده و برای اولین بار در ایران از طریق مدیریت تحقیق و توسعه بنیاد ساما ، در اختیار اعضای سایت قرار می گیرد. به همراه این بسته آموزشی, فرم مشاوره مقالات و تالیف کتاب نیز برای شما ارسال خواهد گردید تا اطلاعات دقیق و کاربردی از پروسه نهایی سازی و پذیرش و چاپ مقاله خود بدست آورید.

 

 
كد محصول
0909
قيمت(ريال)
250,000

 

 

 

فهرست مطالب

 

بخش1: کلیات نگارش مقاله علمی : (شامل مقدمه -نوآوری در پژوهش- اصول مقاله نویسی- ملاک‏هاي محتوايي مقاله- نکات کلیدی برای نگارش علمی- ساختار کلی مقاله - مراحل مقدماتي گزارش پژوهشي- ساختار مقاله مبتني بر پژوهش ميداني- ساختار مقاله مبتني بر پژوهش توصيفي- ارجاع در منابع- آيين نگارش- قواعد املايي برخي واژه ‏ها )

بخش 2: نگارش مقاله ISI(شامل ارجاع به خود-معیار اصلی ورود مجلات به نمایه هایISCو ISIبودن یک مجله را چگونه تعیین کنیم؟- یافتن ژورنالهای معتبر-ارزیابی مقاله ISI-ساختار کلی مقاله ISI-شيوه  نگارش منابع)

بخش 3: نگارش مقاله علمی-پژوهشی: (شامل مقدمه-مقاله علمی پژوهشی- معیارهای یک مقاله علمی پژوهشی-ساختار کلي مقاله علمی-پژوهشی-ساختار مقالات کمی و کیفی- موارد ويرايشي- نکات کلیدی)

بخش 4: نگارش مقاله علمی-ترویجی: (شامل مقدمه-تعاریف- نتایج و یافته ها-نکات)

بخش5: کپی رایت:(سرقت علمی-نرم افزارهای شناسایی سرقت علمی-نکات مهم و کلیدی برای جلوگیری از سرقت علمی)

                                    + فرم مشاوره مقالات علمی پژوهشی و ISI

                                    + فرم مشاوره تالیف کتاب در کمتر از یکماه کاری

همچنین جهت دریافت اطلاعات کامل در مورد خدمات ساما درحوزه رزومه و مصاحبه دکتری، به لینک مصاحبه دکتری مراجعه فرمائید.
 
اطلاعات ویژه مشاوره رایگان از طریق تلفن
 
تلفنهاي ثابت تماس ما در وقت اداري:

02166080420
تلفنهاي همراه تماس ما در وقت اداری :

09301594553
09306406059
09355878187
09192008394
09190418737
09190418727
 
اگر شاغل هستید یا فقط بعد از وقت اداری میتوانید تماس حاصل فرمائید با یکی از
خطوط زیر تماس بگیرید:
 
02166080420
09375308900
اگر فرصتی برای تماس ندارید کافی است ایمیلتان+رشته و گرایشتان
+عبارت "درخواست من: ................" را به شماره زیر پیامک کنید.
30006179008900

منوی موبایل