وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

تمديد مهلت انتخاب رشته دکتری 98

پیرو انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون ورودي دوره دكتري نيمه‌متمركز (Ph.D) سال 1398 در تاريخ 98/01/28 و اطلاعيه اصلاحات آن دفترچه مورخ 98/02/03، با توجه وصول رشته‌هاي جديد و تغيير ظرفيت از سوي برخي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي، ضمن اعلام اصلاحات جديد دفترچه راهنماي انتخاب رشته (به شرح ذيل)، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون مذكور مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (98/02/03) براي انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز يكشنبه مورخ 98/02/08 نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند. 
لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و مندرجات اطلاعيه مورخ 98/02/03 و اين اطلاعيه، به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌هاي انتخابي در آزمون مذكور اقدام نمايند. 
ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.
 

منوی موبایل