وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره كارنامه نتايج اوليه دکتری98

بدين‌وسيله به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1398 مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور امروز (سه‌شنبه 98/01/27) بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قابل مشاهده بوده و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه‌اي داوطلب (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) به كارنامه نتايج اوليه آزمون خود دسترسي خواهند داشت. آن‌دسته از داوطلباني كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي گرديده‌اند، مي‌بايست از روز شنبه مورخ 98/01/31 تا روز سه‌شنبه مورخ 98/02/03 نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. به اين‌دسته از داوطلبان توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام نموده، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را، از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهاي خود اقدام نمايند. (دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از عصر روز چهارشنبه مورخ 98/01/28 در اختيار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت).
لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و ...) همراه با برنامه زماني مراجعه به دانشگاههاي مجري در دهه آخر ارديبهشت ماه 98 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.
ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:
1-به اطلاع آن‌دسته از داوطلباني كه با توجه به مفاد كارنامه نتايج اوليه، مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (كدرشته امتحانی 2180) گرديده و مايل به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي مربوط به گرايش مدرسي معارف اسلامي هستند، مي‌رساند؛ از آنجا كه شرط ورود داوطلبان متقاضي در كدرشته امتحاني مذكور به دانشگاه، علاوه بر كسب نمره علمي لازم، احراز شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، نتيجه مصاحبه‌اي مي‌باشد كه توسط مديريت جذب و ارزشيابي معاونت آموزشي، پژوهشي استادان و دروس معارف اسلامي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها انجام خواهد شد، لذا اين‌دسته از داوطلبان چنانچه در رديف معرفي‌شدگان داراي حدنصاب براي انجام مراحل مصاحبه قرار گيرند، لازم است حداكثر تا 7 روز پس از اعلام نتايج معرفي‌شدگان (در دهه آخر ارديبهشت ماه 98)، براي طي مراحل پذيرش به پايگاه اطلاع‌رساني معاونت آموزشي، پژوهشي استادان و دروس معارف اسلامي (به نشاني www.asatid.orgمراجعه و ضمن ثبت‌نام در اين سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوي معاونت مذكور باشند. بديهي است عدم ثبت‌نام در اين سامانه به منزله انصراف از تحصيل در اين رشته تلقي مي‌گردد. در پايان لازم به ذكر است كه در گزينش نهايي وضعيت علمي داوطلباني كه مبادرت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود در موعد مقرر ننمايند و يا نتيجه مراحل مذكور از سوي معاونت فوق‌الذكر به صورت منفي به اين سازمان اعلام گردد، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.
 2-داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاههای آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه مذکور مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.
داوطلبان پس از دريافت كارنامه اعلام نتيجه درصورتي كه درباره مندرجات آن سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 98/02/03 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در سايت اين سازمان سوالات خود را مطرح نموده و از ارسال نامه پستي و يا مراجعه حضوري اكيداُ خودداري نمايند. بديهي است به كليه مكاتباتي (اينترنتي و يا غيراينترنتي) كه بعد از تاريخ 98/02/03 در اين خصوص واصل گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

منوی موبایل