وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

جزییات وام ازدواج به دانشجویان دکتری

 

 
 
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی بخشنامه‌ای به روسا و معاون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تقویم زمانی پرداخت تسهیلات رفاهی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را اعلام کرد.
بر اساس این بخشنامه، وام ویژه دکتری فقط به دانشجویان دوره دکتری روزانه، غیرشاغل و غیربورسیه دانشگاه های دولتی اعطا می شود.
وام عتبات به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد پرداخت می شود و برای دانشجویان مجرد مبلغ ۱۰ میلیون ریال و دانشجویان متأهل ۱۵ میلیون ریال تعیین شده است.
پرداخت وام ازدواج علاوه بر دانشجویان روزانه دانشگاه های دولتی به دانشجویان نوبت دوم فرزندان شهید و جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان دانشگاه های دولتی که در حین تحصیل تأهل اختیار کنند،  بلامانع است.
دانشجویان متأهل مقطع کارشناسی در صورت کسب معدل کل حداقل ۱۶ و دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در صورت کسب معدل کل حداقل ۱۷.۵ تا سقف ۱.۵ برابر سقف مصوب، از وام ودیعه مسکن متأهلی بهره مند می شوند.
تأیید و ارسال لیست وام های نیمه متمرکز (ضروری، ودیعه مسکن، استعداد درخشان و حج و عتبات) از روز ۲۰ تا انتهای همان ماه طی یک لیست امکانپذیر خواهد بود.
حداکثر تعداد لیست برای وام
وام ویژه دکتری حداکثر ۲ لیست (یک لیست وام ویژه دکتری نوع یک و یک لیست وام ویژه دکتری نوع دو)،   وام تحصیلی حداکثر ۴ لیست (۳ لیست ترم عادی و یک لیست ترم اضافه)، وام شهریه حداکثر ۳ لیست (۲ لیست ترم عادی و یک لیست ترم اضافه)، سایر وامها حداکثر ۲ لیست در هر ماه (یک لیست ترم عادی و یک لیست ترم اضافه).
از کارشناسان دانشگاه ها تقاضا می شود، بستن لیست را به روزهای آخر فرصت مجاز موکول نکنند، حتی الامکان در روزهای آغازین بازه زمانی نسبت به ثبت تقاضاها و تأیید معاونت دانشجویی اقدام کنند، صندوق رفاه بتواند با برنامه ریزی نسبت به پرداخت وام‌ها تا پایان سال ۹۶ اقدام کنند.

منوی موبایل