وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتالی

در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۶ توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای-دانشگاه علم و صنعت ایران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.حوزه های تحت پوشش: پزشکی ، علوم کامپیوتر ، علوم اجتماعی ،مدیریت ، هنر و علوم انسانی است که برگزار کننده: بنیاد ملی بازی های رایانه ای-دانشگاه علم و صنعت ایران خواهد بود.
کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال یا Digital Games Research Conference (DGRC) بزرگترین کنفرانس ایرانی با محوریت بازی‌های دیجیتال است که با رویکردی جامع و میان‌رشته‌ای تلاش می‌کند شبکه پژوهشگران این حوزه را در رشته‌های مختلف، از علوم فنی و مهندسی، پزشکی و هنر تا علوم انسانی، گسترش داده و با خلق هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، دانش تولید شده را به صنعت منتقل نماید.
در سال 2017، اولین دوره DGRC با عنوان «کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال: گرایش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها» با همکاری دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود و در محورهای اصلی اقتصاد، مدیریت و کسب‌وکار، ابعاد رفتاری و اجتماعی، گرافیک رایانه‌ای، هوش مصنوعی، الگوریتم‌‌ها و معماری‌ها، پردازش، بازی‌های جدی و بازی‌وارسازی، تعامل‌پذیری و هنر و طراحی، دانش پایه نظری را از طریق پذیرش مقالات دارای صلاحیت، برگزاری کارگاه‌ها و برقراری ارتباط پژوهشگران و صنعت گسترش می‌دهد.

منوی موبایل