وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

الکترونیکی شدن پایان نامه های دانشگاه امیرکبیر

به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با توجه به مصرف حجم عظیم در فرایند اجرای پایان نامه‌های چاپی در دانشگاه و اتلاف زمان ، هزینه و کاغذ، بررسی اولیه‌ای توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه در سال جاری انجام شد و طرحی در ارتباط با کاهش  چاپ پایان نامه‌ها با هماهنگی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آماده شد.با در نظر گرفتن تعداد داوران، اساتید راهنما و مشاور در جلسات دفاع و پیشنهاد رساله میزان کاغذ مصرفی حداقل ۱۳ تن در سال خواهد بود از این رو حذف یا کاهش پایان‌نامه چاپی و پرینت‌های مربوط موجب کاهش مصرف حدود ۱۵ تا ۱۶ تن کاغذ در سال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خواهد شد.

در این راستا طرح کاهش پرینت چاپی پایان نامه‌ها در هیات رئیسه دانشگاه به تصویب رسید.بر اساس این مصوبه، به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و نیز با توجه به امکان سرویس دهی مناسب و یکپارچه در زمینه پایان نامه‌های چاپی و الکترونیکی در کتابخانه مرکزی دانشگاه از این تاریخ دانشجویان کارشناسی برای تسویه حساب تنها فایل الکترونیکی پایان نامه خود را به کتابخانه مرکزی تحویل دهند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز یک نسخه از پایان نامه چاپی را به همراه فایل‌های الکترونیکی آن به کتابخانه مرکزی تحویل می‌دهند و اساتید راهنما در صورت تمایل می‌توانند نسخه چاپی برای آرشیو شخصی، از دانشجویان دریافت کنند.

 

www.iransama.org

منوی موبایل