وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

وجود ۸۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار در استان خوزستان

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان گفت: هم اکنون نظام مهندسی کشاورزی در تمام شهرستان‌های استان نماینده دارد که فعالیت‌های نظام مهندسی را انجام می‌دهند.

محمدرضا بهبهانی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که نظام مهندسی کشاورزی خوزستان بالغ بر ۱۴ هزار عضو از مقطع لیسانس تا دکتری دارد، اظهار کرد: ۸۵۰۰ نفر از این اعضا جویای کار هستند.

وی با اشاره به جایگاه نظام مهندسی کشاورزی افزود: قرار است با همکاری پلیس اماکن و امور حفظ نباتات جهاد کشاورزی،ازفعالیت فروشگاه‌های غیرمجازعرضه سموم کشاورزی جلوگیری شود.

بهبهانی نژاد تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال ۹۶ اجرای طرح بکارگیری مسئولین فنی در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی خوزستان است که این طرح بزرگترین خدمت به مهندسین کشاورزی خواهد بود.

وی همچنین در ادامه از آمادگی این سازمان جهت اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور از دستگاه‌های حاکمیتی به بخش غیر دولتی و همچنین عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مربوط به تولید و اشتغال خبر داد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان از استان خوزستان به علت دارا بودن واحدهای صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی متعدد کشاورزی و دامپروری به عنوان قطب اول کشاورزی کشور نام برد و گفت: از آنجا که کشاورزی شغل مولد محسوب می‌شود، تاثیری مستقیم بر تولید و اشتغال ایفا می‌کند و می‌توان با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، کشاورزی را به رکن اصلی تولید و اشتغال تبدیل کرد.

بهبهانی نژاد افزود: نظر به این‌که کلیه منابع و ظرفیت‌های موردنیاز برای ایجاد زنجیره تولید کشاورزی از مزرعه تا سفره در استان خوزستان مهیا است و با توجه به نامگذاری هوشمندانه سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری و ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای تولید و اشتغال، این سازمان به عنوان بزرگترین تشکل خصوصی و تخصصی کشاورزی، آمادگی لازم جهت اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ و واگذاری امور از دستگاه‌های حاکمیتی به بخش غیر دولتی و همچنین عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری مربوط به تولید و اشتغال با استفاده از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات خود از نظر مدیریت، آموزش، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی را دارد و آماده همکاری با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی ضمن تاکید بر بیان مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه “از مهندسین کشاورزی باید استفاده کنیم” گفت: توسعه پایدار کشاورزی به همت مهندسین کشاورزی محقق می‌شود و استقلال و امنیت غذایی نیز توسط مهندسین کشاورزی امکان طراحی، مدیریت و صیانت دارد.

بهبهانی نژاد با تبریک روز تاسیس سازمان (سوم تیرماه) از تلاش‌های مهندسین کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، پرسنل و اعضای کارشناس عضو سازمان و همچنین شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی، مهندسین ناظر و مسئولین فنی نظام گلخانه‌ای و نظام دامپروری، مسئولین فنی گیاه‌پزشکی، کارشناسان دامپروری، مسئولین فنی صنایع غذایی، کارشناسان رسمی، کارشناسان شاغل در شبکه توزیع و عرضه‌ نهاده‌های کشاورزی، کارشناسان بیمه‌ محصولات کشاورزی، کارشناسان شیلات، محیط زیست و منابع طبیعی قدردانی کرد.

 

پشتیبانی بنیاد آموزشی پژوهشی ساما

مجری تخصصی منابع آزمون دکتری سراسری و آزاد

منبع خبر

منوی موبایل