وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

رنامه مصاحبه پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی مشخص شد

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری استان خراسان شمالی گفت: با توجه به تدبیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه آزمون دکتری تخصصی امسال برای نخستین بار به صورت استانی برگزار خواهد شد.
فیروزنیا خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست تمرکززدایی سازمان، باید شرایط مطلوب و ایده آلی را برای هرچه بهتر برگزار کردن این دوره از مصاحبه دکتری در استان فراهم کنیم.
رئیس واحد بجنورد اظهار کرد: در پذیرش دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۵۰ درصد به نمره کتبی داوطلب و ۵۰ درصد سوابق علمی(20درصد) و مصاحبه(30درصد) اختصاص داده شده است.
رئیس ستاد اجرایی مصاحبه دکتری افزود: برای انجام مصاحبه به تفکیک رشته- گرایش، یک مدیرگروه و بین 3 تا 5 نفر عضو هیات علمی واجد شرایط و با حداقل مرتبه علمی استادیاری با تخصص مرتبط با رشته و گرایش مربوط حضور خواهند داشت.
فیروزنیا خاطرنشان کرد: با توجه به رشته های تحصیلی، مصاحبه دکتری با حضور تقریبی بیش از هزار و 900 داوطلب در سه مکان دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم انسانی و سالن دفاعیه از 23 تیر به مدت 4 روز در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد انجام می شود.
وی افزود: احکام اعضای ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و همچنین احکام مدیران گروه های تخصص آموزشی صادر شده و محل های مصاحبه به تفکیک رشته گروه های آموزشی در محل های دانشکده ها معین و با انجام مصاحبه و بر اساس نمره کتبی داوطلبان در آزمون و نمره مصاحبه واجدین شرایط برای حضور در واحدهای بجنورد و شیروان در 13 رشته دکتری مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی 97-96 معرفی خواهند شد.
جلسه ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دبیر اجرایی فرایند مصاحبه، و مدیران گروه های آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی شهری، مشاوره، روانشناسی، مهندسی برق الکترونیک، مهندسی برق قدرت، زبان و ادبیات فارسی، علوم و مهندسی باغبانی، فیزیولوژی ورزشی، تاریخ، مدیریت آموزشی و زراعت در سالن جلسات ساختمان اداری برگزار شد.

 

پشتیبانی بنیاد آموزشی پژوهشی ساما

مجری تخصصی منابع آزمون دکتری سراسری و آزاد

منبع خبر

منوی موبایل