وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پدیده عجیب در اعلام نتایج آزمون دکتری

متقاضیان پذیرش در آزمون دکتری با پدیده جدیدی روبه رو شده اند. برخی از افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند می گویند در کارنامه نهایی آنها اعلام نشده است که آیا پذیرش شده اند یا نه و در حال تعلیق قرار گرفته اند.
به گزارش فرارو، روز گذشته بعضی از داوطلبان در صفحه مشاهده کارنامه نهایی خود با این عبارت روبرو شدند: «به دلیل نقص پرونده جهت آگاهي از وضعيت خود با شماره تلفن .... تماس حاصل فرماييد». با آغاز وقت اداری امروز این شماره تلفن تنها برای ثانیه هایی آزاد می شد.

پاسخهای متصدی مربوطه به داوطلبان دچار تعلیق حاکی از آن است که وضعیت استعلامی این داوطلبان از برخی مراجع نظارتی دچار مشکل است یا اساسا جواب استعلامی برای آنها نیامده است.
در دستورالعمل گزینش دانشجوی دکتری هیچ اشاره ای به شرطیت مثبت بودن استعلام سوابق فرد از این مراجع نشده است. بر اساس این دستورالعمل، صرف التزام به نظام جمهوری اسلامی و عدم عناد برای تحصیل در مقطع دکتری شرط شده است.
با این حال در سنوات گذشته بسیاری از داوطلبان بدون هیچ گونه سابقه در مراجع قضایی یا انضباطی دانشگاهی در آزمون مردود اعلام شده و در کارنامه نهایی نیز رتبه آنان اعلام نشده است. عبارت آشنای سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان «نقص در پرونده» است و اعلام مراجعه به هیئت گزینش سازمان سنجش.
سازمان سنجش و وزارت علوم تاکنون هیچ توضیحی در این باره ارائه نکرده است.


دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد خبر فوق و سایر اطلاعات آزمون دکتری:

واحد پشتیبانی بنیاد آموزشی پژوهشی ساما مجری منابع آزمون دکتری

09355878187

09375308900

منوی موبایل