وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پذیرش دانشجوی دکتری حمل و نقل دریایی در دانشگاه خرمشهر (29-03-1392)

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از پذیرش دانشجوی دکتری حمل و نقل دریایی خبر داد و گفت: از سال تحصیلی آینده در رشته دکتری حمل و نقل دریایی دانشجو پذیرش خواهیم کرد.دکتر مسعود صدری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رشته دکترای حمل و نقل دریایی از رشته هایی است که به تازگی تدوین شده و از سال تحصیلی آینده در این رشته دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

وی به ایجاد رشته های جدید در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: رشته های زمین شناسی دریا، شیمی دریا، محیط زیست دریا، دکترای شیمی دریا و بیوتکنولوژی دریا از جمله رشته هایی است که درحال مطالعه و بررسی آنها هستیم در صورت امکان، پس از بررسی و تایید وزارت علوم در این رشته ها هم در سال های آتی دانشجو پذیرش خواهیم کرد.

وی از دیگر فعالیت‌های دانشگاه به بازبینی رشته‌های دانشگاهی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرد و گفت: بازبینی رشته های دانشگاه آغاز و بازبینی برخی رشته ها رو به اتمام است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: فعالیت ها در خصوص ایجاد رشته های جدید و بازبینی رشته های قدیمی تر نسبت به سال‌های گذشته چند برابر شده و امیدواریم با توسعه رشته‌های جدید ، نگاه و فرهنگ عمومی در کشورنسبت به اقیانوس و دریا ارتقاء و بهبود یابد.

منوی موبایل